Кількість
|
Вартість
|
||
|
Історія бренду Roche Bobois
Компанію Roche Bobois заснували в 60-х рр. ХХ століття брати Пилип та Франсуа Рош, разом з іншими братами, Жан-Клодом і Патріком Шучан. Незадовго до створення бізнесу з продажу інтер'єрних рішень, Рош і Шучан займалися імпортом скандинавської меблів в Париж.
Модель бізнесу, який співпрацює з провідними дизайнерами м'яких та корпусних меблів, з шоу-румами, в які заходять тисячі покупців щодня, виявилася надзвичайно успішною. Компанії Roche Bobois вистачало двох рекламних кампаній в рік, щоб їх продажу трималися на незмінно високому рівні.
До 1980 року компанія встигла відкрити шоу-руми в декількох країнах Європи і Америки - Бельгія, Іспанія, Італія, Канада. У 2004 році Roche Bobois запросив покупців в свій сотий шоу-рум, який відкрився в Китаї. До 2012 року торгові обороти від мережі північноамериканських шоу-румів компанії досягли рекордних 50%.
Roche Bobois і дизайнер Ханс Хопфер в 1970 р стали родоначальниками стилю лаунж. Назва Lounge спочатку носив диван, який пізніше отримав не менше рентабельне назву Mah Jong. Ця модель стала однією з найбільш знакових і найбільш відомих в світі. Створення низьких модульних диванів з різнобарвною текстильною оббивкою відкрило користувачам лаунж меблів нове розуміння відпочинку та філософії спокійного, мирного ставлення до життя.
Нові колекції бренду з'являються в шоу-румах кожні півроку. Меблі та аксесуари Roche Bobois стали зразками стилю, що втілив в собі міць дизайнерської фантазії, досягнення сучасних технологій і еко-тренди, які підтримують філософію дбайливого ставлення до природних ресурсів